9/16/2014

0916 DETAILS






Elle és Marie Claire szeptember - Nagyon jól összehozták a szerkesztők, ezt a két magazint szeptemberre, nem csak a két kedvenc színésznőm van a címlapon, hanem a tartalom is csillagos ötös! Érdemes megvenni!

D&G parfüm - Új illatot kaptam a keresztanyukámtól ajándékba, míg kint voltam Svájcban. Eddig azt hittem a Prada Candy az én illatom, de tévedtem. Szeretem az olyan illatokat, amik markánsak és felismerhetőek, ez is pont ilyen.

Plastik Store napszemüveg -  7 hónap után újra megtaláltam a tökéletes darabot, természetesen 3 nap után sikerült tönkretenni, de kivételesen nem miattam történt a baj. Cserélni nem lehet, javítani sem, úgyhogy így marad, amíg nem találok valami mást. Egyébként a Plastik Store nagyon jó kis hely, 3900-tól 100e-ig is vannak szemüvegek, az eladók kedvesek, a bolt is szép és jó a hangulata.

Black top - Svájcban vettem, azóta is imádom, annyi ötletem van, hogy hogyan viselhetném, de hideg van és iskola... Majd jövő nyáron.

Black Bags -  Ééés sikerült 3 hónap keresgélés után megtalálni a mindennapi táskámat, minimál, fekete és nagy. Pull &Bear egyébként, ebben a szezonban ők gyártották a legjobb táskákat, érdemes körülnézni!
A másik "hajtogatós" táska pedig New Yorker 1490, egy sürgős vásárlás eredménye a Sziget előtt egy nappal, mivel "nem volt mit felvennem", ezért ezt és egy szép csipke sortot vettem csupán 2800 forintért összesen, igazán megérte.

csók, C.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése