7/09/2014

0709 FESTIVAL TIME

Egy év után újra MasterCard Balaton Sound, amire gondolom nem csak én vártam 365 napon keresztül..:) Már februárban beszereztem a bérletemet és a szállást is hamar megoldottuk, úgyhogy már csak a júliusnak kellett eljönnie. Rengeteget készültem, sok-sok outfit ötletem van és már rengeteg plusz kiegészítőt is beszereztem, de pont az utolsó napon a fesztivál előtt szóval már nem maradt időm megmutatni nektek, de még Sziget előtt fogok írni egy bejegyzést a Soundról és hogy miket viseltem, egy kis inspirációnak. :) A legjobban a fellépők közül Rita Orat, Kerwellat, Diplot, Rudimentalt, Wiz Khalifat, Clean Banditet, Azealia Bankst, Dimitri Vegas & Like Mikeot és Nervot várom, remélem hatalmas bulikat fognak csinálni. :)

Az instagramomat folyamatosan frissíteni fogom, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok a Soundra az én szemszögemből: statigr.am/ciliarpad 
Ti jöttök?:)


csók, C.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése